Ga naar inhoud

Waarom kan ik geen mails verzenden?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kan sinds een paar dagen geen emailtjes meer versturen via Microsoft office 2003 outlook :( ik krijg dan een berichtje in me post vak in met de titel: onbestelbaar: van systeembeheerder. dit staat dan in het mailtje Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt. Onderwerp: Verzonden: 14-12-2005 17:04 De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt: 'zeilgekje@hotmail.com' op 14-12-2005 17:04 554 : Relay access denied ik heb outlook al opnieuw geinstaleerd maar het helpt helemaal niets?
Link naar reactie
Kijk eens in de account-instellingen of de smtp-server goed is ingevuld. Dat zou de server van de provider moeten zijn waar je mee internet en niet de hotmailserver. Mailservers accepteren tegenwoordig bijna nooit meer mail die van buiten het eigen netwerk komt, e.e.a. in verband met misbruik door bulkmailers. Wat ook mogelijk is dat zeeland.net een aparte server heeft voor mailrelay's naar andere accounts. Dat je wel mail kunt ophalen (pop dus)vanaf een ander domein is heel normaal, daarbij worden je inlognaam en wachtwoord gecontroleerd en als dat klopt vindt de mailserver het verder best. Mail verzenden naar de server van een andere provider dan waarmee je aan het internet hangt is een heel ander verhaal.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...