anoniem Geplaatst: 1 oktober 2013 Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 Als ik een afbeelding of een document in Word 2010 via scannen wil invoegen, moet ik eerst via mijn scanner dat item scannen en opslaan en vervolgens in Word invoegen. Is er ook een mogelijkheid om in Word te scannen, bv. via importeren of iets dergelijks? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2013 Dit gevonden via de help van word: Met Microsoft Mediagalerie kunt u afbeeldingen scannen en opslaan. Als de scanner klaarstaat en er bevindt zich een afbeelding op de scanplaat, gaat u in Mediagalerie naar het menu Bestand en wijst u Clips toevoegen aan de galerie aan. Vervolgens klikt u op Van scanner of camera. Selecteer een scanner in het dialoogvenster Afbeelding van scanner of camera invoegen, onder Apparaat. Klik op Invoegen. De nieuwe clip verschijnt in de map Mijn collecties, in een map die is genoemd naar de scanner die u gebruikt. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.