Ga naar inhoud

Hoe open ik .asd-bestand?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik was bezig met een word-bestand toen er op een gegeven moment de foutmelding kwam dat ik het bestand niet meer op kon slaan. Toen heb ik Word 2007 geforceerd afgesloten en werd er een Auto-Herstel-bestand gemaakt (.asd). Nadat ik Word opnieuw opgestart had kwam het welbekende auto-herstel-scherm. Toen ik het herstelde bestand probeerde op te slaan lukte dit weer niet en heb ik Word opnieuw afgesloten. Hierna is er geen auto-herstel-scherm meer tevoorschijn gekomen. Ik heb het .asd-bestand nog wel, maar heb geen idee hoe ik dit kan openen. :? - extensie wijzigen werkt niet; - openen via Word (alle bestanden *.*) werkt niet.
Link naar reactie
Als je nu in Word een nieuw document opent en daarna de computer 'verkeerd' afsluit door bijvoorbeeld de stekker er uit te trekken of de powerswitch ingedrukt te houden of de reset-knop in te drukken zou Word na het opstarten van de pc moeten detecteren dat het op de verkeerde manier is afgesloten en op zoek moeten gaan naar herstelbestanden. Daarbij zou het jouw .asd-bestanden tegen moeten komen en openen/herstellen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...