Ga naar inhoud

Worden mijn Windows Live mails opgeslagen op pc?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over het opslaan van Windows Live Mail: wordt deze mail opgeslagen op de PC en zo ja, in welke map? Ik ga Windows Live Mail op mijn Windows 7 laptop installeren en vervolgense mail importeren van Outlook Express. Kan ik ook later mail importeren in WLM zonder dat de bestaande mail wordt overschreven (dat de nieuwste mail wordt verwijderd en vervangen wordt door de oude mail)?
Link naar reactie
Check om mee te beginnen de site van computer totaal Workshop Windows Live Mail. Informatie over importeren je op de site van Microsoft Berichten in Windows Mail importeren vanuit andere e-mailprogramma's. Wat je laatste vraag betreft. Volgens deze hyperlink Transfering Between Outlook Express and Windows Live Mail is het mogelijk mail te importeren, zonder bestaande mail te overschrijven. Ik doel hier op deze quote To bring the messages back into Windows Live Mail you can either select to do a wholesale restoration (as we discussed previously) or a merge which will import the messages into Windows Live Mail and not overwrite any existing messages. To do the import in Windows Live Mail, go to the “File” menu > “Import” > “Messages” then select “Windows Live Mail” and follow the prompts to select the mail store folder that should be imported. Het hangt er dus vanaf welke import optie je selecteert.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...