Ga naar inhoud

Hoe los ik 0x00000000 fout op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij een aantal verschillende programma's (het maakt niet uit welke) krijg ik steeds de volgende foutmelding bij het opstarten: 'De instructie op 0x00000000 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beëindigen. Klik op Annuleren om fouten op te sporen in het programma.' Deze fout krijg ik bijvoorbeeld bij AntiVir, MP3Gain, en CorelDRAW! 8. Het maakt dus niet uit wat voor programma het is. Als ik op OK klik wordt het programma afgesloten en daar heb ik dus niets aan. En als ik op Annuleren klik start Visual C++ om fouten op te sporen, maar daar heb ik ook niets aan want van al die hexadecimale getallen wordt ik ook niet veel wijzer. Ik zou niet weten hoe ik dit probleem moet oplossen. Ik zit er al een tijdje mee en het is een heel lastig probleem. Ik heb ook al mijn geheugen gecontroleerd met Memtest86 maar die gaf geen fouten. Weet iemand hier een oplossing voor? Hier zijn mijn specificaties: Pentium 4 2,4 Ghz met 512 MB RAM 80 GB harde schijf Windows XP Pro met SP1 en alle updates
Link naar reactie
Het is waarschijnlijk spyware, ik ben net verholpen met ditzelfde probleem. Kijk hier maar eens voor de uitgebreide info over het probleem http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=123839 Laat ff weten als het gelukt is of als het niet is verholpen. Indien het niet is verholpen maak maar ff een log met het programma hijackthis (zie mijn topic) en post het ff.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...