Ga naar inhoud

Hoe los ik probleem rond Eset outlook plugin op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met windows 7 ultimate x86 en Outlook Office 2007. Als ik Outlook open, krijg ik deze foutmelding: De invoegtoepassing Eset outlook plugin (C:PROGRA~1\ESET\ESETNO~1\x86\EPLGOU~1.DLL) kan niet worden geladen en is uitgeschakeld door outlook. Neem contact op met de fabrikant van de invoegtoepassing voor een update.Als er geen update beschikbaar is, moet u de invoegtoepassing verwijderen. Na het op 'ok' klikken werkt outlook gewoon naar behoren. Dit probleem kwam doordat ik Eset Nod32 v4 verwijderd heb (via configuratiescherm), op een laptop én een pc. Ik heb geprobeerd met Ccleaner het register op te schonen, maar dit hielp niet. Ook heb ik het bestand 'extend.dat' verwijderd, wat het probleem volgens Eset's website op zou lossen. Maar ook dit is niet het geval, want dat bestand komt steeds terug. In de map Program Files en in Appdata stond nog een map 'Eset'. Deze heb ik handmatig verwijderd. Bij invoegtoepassingen zie ik er geen van ESET staan. Deze is tijdens de uninstall dus waarschijnlijk goed verwijderd. Wat kan ik nog proberen om dit probleem op te lossen?
Link naar reactie
De FAQ van Eset adviseert juist om niet via het Softwarescherm te deïnstalleren Eset FAQ: Warning: Do not attempt to uninstall your ESET security product using the Windows Add or Remove Programs utility from the Control Panel. Link naar die EXTEND.DAT tip http://www.eset.eu/knowledge-base/error-when-starting-microsoft-outlook Eset weer installeren en opnieuw deïnstalleren. Zorg hierbij dat de virusscanner niet (op de achtergrond) actief is. Veilige Modus....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...