Ga naar inhoud

Hoe zet ik Hotmail-account in Outlook?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het lijkt zo simpel. Mijn zoon kreeg een mail van Microsoft hoe te handelen. Ik wilde ook voor mijn vrouw een Outlookj.com account aanmaken en heb dat gedaan met de naam van haar huidige hotmailadres, wel nu eindigend op outlook.com. Maar hoe krijg ik nu alle mail en contactpersonen van het hotmailaccount naar outlook.com? Saillant detail, rond 19.15 uur vandaag opeens in de Hotmail van mijn vrouw aan mail van Microsoft dat zij zich kan aanmelden voor een nieuwe ID. Wel staat als tijdstip 17.14 uur vermeld. Dat heb ik gedaan, maar die naam is al in gebruik. Klopt, ik had deze week al een outlookaccount voor haar aangemaakt. Hoe krijg ik alsnog deze ID toegewezen en zoals ik begrijp, contaccpersonen en mail overgezet? Ik heb vanuit Hotmail een email als test naar haar nieuwe outlook.com gestuurd, maar hoe vreemd, daarbij staat in hotmail bij verzonden een tijd van 17.19 uur. De tijdsaanduiding in andere gevallen is correct. Sorry, als het verhaal warrig is, maar ik kan er ook even met de pet niet bij.
Link naar reactie
Maak een hotmail.com account aan, kan, heb het vanmorgen gedaan op die site, en test daarmee alles wat je graag wilt weten... Omzetten van naar outlook kon door te kiezen voor "Upgraden naar Outlook" ipv die link uit hun mail. Ik kon in Outlook in het menu via een optie weer terug naar Hotmail. Dit weekend met een ander adres een proberen wat er gebeurt als ik zelf eerst een outlook.com account aanmaak net al jij.... Maar ik vrees dezelfde problemen... Bij Outlook.com zit geen IMAP optie wel een POP, dus je kunt geen sync uitvoeren met een mailprogramma om zo de oude mail in de nieuwe postvak in te krijgen. PS: Bij The Bat zit een optie om mail om te leiden alsof het van de oorspronkelijke zender kwam. Probleem is dat deze vorm van relayen waarschijnlijk door veel smtp's geblokkeerd wordt, misschien de smtp van hotmail (of outlook.com). Kun je testen, mail programma heeft een trial.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...