Ga naar inhoud

Hoe vraag ik netwerk-id en wachtwoord Gigabit op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al lang de Fullhd mediaplayer Gigabit tot volle tevredenheid. Maar sinds kort moet ik een netwerk-id en een wachtwoord opgeven. Ik werk met Windows XP en heb de mappen gedeeld. Ook met de ACRYAN heb ik hetzelfde probleem. Ik heb geen wachtwoord. Ik kom wel in mijn computer en zie de mappen maar als ik die wil benaderen krijg ik steeds dat wachtwoordscherm. Wie helpt mij?
Link naar reactie
In windows werk je altijd onder een bepaalde gebruiker. Als je je computer osptart, dan krijg je op een gegeven moment de vraag onder welke gebruiker je je wilt aanmelden. Krijg je die vraag niet, dan meld je je automatisch aan onder een gebruiker. Zo kan je achterhalen welke gebruikers zich op jou systeem bevinden: 1. Start > Configuratiescherm 2. Gebruikersaccounts 3. Het account wat je nu ziet is het account waaronder je jezelf aanmeld. 4. Je kan ook de andere accounts zien door te klikken op: andere accounts beheren. 5. In dit overzicht kan je ook zien of er een wachtwoord is ingesteld voor een van de accounts. Op je mediaplayer vul je dus zo'n account naam in met het bijbehorende wachtwoord. IS er geen wachtwoord ingesteld, dan laat je deze leeg. In sommige gevallen werkt dit niet altijd even lekker dus dan kan je het beste een wachtwoord voor je account instellen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...