Ga naar inhoud

Hoe kan het dat mijn Facebook berichten op mijn bedrijfs--pagina op 0 bereik blijven staan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een uitdaging op mijn Facebook bedrijfs-pagina. Ik had 2 berichten geplaatst, maar bij totaal bereik blijft het aantal op 0 staan. Ook na een lange tijd... blijven ze op 0 staan. Het gaat hier waarschijnlijk om een technisch probleem, want mijn andere eerdere geplaatsten berichten hebben wel vele mensen bereikt. Heeft iemand daar ook last van/of gehad?? Verlicht kan iemand mij op weg helpen.
Link naar reactie
Ik heb sinds vanochtend (woensdag 2 oktober) precies hetzelfde euvel. Voorheen alles wat ik plaatste bereik van tussen de 150 en 3000. Vandaag ineens 0, terwijl op het specifieke bericht wel likes binnen komen. Het wordt dus wel degelijk getoond, maar het bereik blijft op NUL staan. Ik moet er wel bij zeggen, dat dit gebeurd is nadat ik me heb aangemeld bij agorapulse.com en die app-aanbieder connectie heb laten maken met mijn Facebook pagina. Kan echter via google niets negatiefs over agorapulse of soortgelijke ervaringen vinden. Wellicht is het stom toeval. Bij wie meer gaat het momenteel fout, want ik zie op Internet meerdere meldingen van mensen waar het bereik op 0 blijft staan.
Link naar reactie
Ik heb ook sinds vanochtend hier last van. Een bericht van vanochtend had het nog wel, rond 8 uur. Daarna staan ook 2 berichten op 0 bereik. Ik heb het gecheckt bij mijn volgers. De een kreeg wel een bericht van mijn fb en de ander niet. Ik begrijp er niks van. Ik hoop dat het van korte duur is. Kan iemand ons helpen met het oplossen van dit probleem? Groet, Barbara
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...