Ga naar inhoud

SERVER IS BEZET??


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort krijg ik telkens met opstarten van windows xp sp1 de volgende melding: Server is bezet Deze actie kan niet worden voltooid omdat het andere programma bezig is. Klik op Activeren om naar dit programma over te schakelen en het probleem op te lossen. opties: activeren opnieuw als ik dan op activeren klik schakelt windows naar het startmenu. klik ik op opnieuw dan verdwijnt de melding en komt hij weer. als de pc volledig is doorgestart krijg ik deze melding niet weer en kan ik alles gewoon gebruiken. gebruik: windows xp sp1, amd 2600 1024mb geheugen, enz. mcafee security center. spyware doctor en registry mechanic. geen van deze programmatuur heeft er invloed op. ben ook benieuwd naar de oorzaak?? wie kan mij helpen??
Link naar reactie
[quote:009de59360="JBS"][quote:009de59360="Ellert"]Deze actie kan niet worden voltooid omdat het andere programma bezig is. Klik op Activeren om naar [b:009de59360]dit programma[/b:009de59360] over te schakelen en het probleem op te lossen.[/quote:009de59360]Weet je welk programma er bedoelt wordt?[/quote:009de59360] [quote:009de59360="ellert"]als ik dan op activeren klik schakelt windows naar het startmenu[/quote:009de59360]
Link naar reactie
  • 6 jaren later...
Ondanks het feit dat dit een onopgelost, loei-oud draadje betreft, wil ik [u:6a8a10cbce]voor de volledigheid[/u:6a8a10cbce] toch even aangeven dat ik recentelijk hetzelfde heb ervaren met een Win7 systeem. Probleempje inzake de communicatie van Windows met het (swap?) geheugen....?? Iets anders kan ik niet verzinnen...
Link naar reactie
Na het nodige wroeten op Internet kom ik tot een voorzichtige conclusie dat een dergelijk gedrag toegeschreven [u:bbea082dfd]zou kunnen worden[/u:bbea082dfd] aan een programma dat bij een Windows start-up verbinding wil met de buitenwereld nog voordat de Internetverbinding gerealiseerd is. Ofwel: de volgorde is wat ongelukkig... :?
Link naar reactie
[quote:979137e28a="andre@home"]Ik zou Abraham54 er bij het veiligheidsstuk v/h forum er even naar laten kijken. Er kan ook iets geïnstalleerd zijn dat door jouw security heen slipt...[/quote:979137e28a] Niet nodig. Heb zelf al wat huiswerk gedaan en een mogelijke "dader" te pakken. Betrof naar alle waarschijnlijkheid een update-checker van een stukje freeware. Uitgeschakeld en (knock on wood) tot nu toe niet meer terug gezien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...