Ga naar inhoud

Iphone importeren. Is dat slim?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben al een hele tijd van plan om een iPhone 5s te gaan kopen, nu hij bijna uit is vraag ik me af of het slim is om hem in de vs te kopen. Aangezien hij daar een stuk goedkoper is en hij daar een stuk eerder uitkomt. Op google vond ik iets over bepaalde types, maar daar begreep ik niet zoveel van. Daarom de vraag aan jullie: 'Is het slim om een iPhone in de vs te kopen? En zo ja, welke?'
Link naar reactie
Van wat ik heb begrepen duurt het hooguit tot december voordat de iPhone 5s in NL uitkomt. Als je bedenkt dat "normale" verscheping vanuit de VS al gauw een week of 6-9 kan duren (of je moet weer snelle verscheping kiezen tegen hogere kosten) dan heb je je telefoon dus uiteindelijk misschien een maandje eerder. Je kunt je afvragen of je dat zó graag wilt. Denk daarbij ook aan de garantie inderdaad. Je krijgt ongetwijfeld garantie, maar die houdt dan wel in dat je je telefoon eerst naar de VS mag terugsturen, daar eventueel op reparatie moet wachten en vervolgens de telefoon weer teruggestuurd moet worden. Allemaal tegen het goedkope dus langzame tarief, en dan ben je dus een maand of 3-4 je telefoon kwijt. Apple geeft je dan ook echt geen tijdelijk leentoestel dus je bent dan gewoon ontzettend onthand. Dus samengevat: nee, naar mijn mening is het niet slim om een telefoon te importeren.
Link naar reactie
Ligt misschien een beetje aan waar je woont, maar voor mij zou daar eenzelfde bezwaar gelden voor de garantie: hoe ga je het regelen als er iets mis is met je telefoon? Ik zit op anderhalf uur rijden van Duitsland, dus zo maar even midden in de week heen en weer rijden naar de winkel waar ik de telefoon gekocht heb zit er dan niet in. Dat zou dan in een weekend moeten waar ik toevallig niets anders gepland heb. En dan een paar weekenden later weer ophalen. Het is natuurlijk helemaal aan jezelf hoor, maar ik zou niet weten waarom je zulke toeren moet gaan uithalen voor een telefoon. Puur en alleen omdat het de nieuwste telefoon met een aangevreten appel erop is? Zoveel beter dan de huidige iPhone 5 is-ie nu ook weer niet. Of pak gewoon een Android toestel...
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Je reageert onder je Facebook aconuct. ( / )Verbinden met %sjQuery(document).ready(function(){var input = document.createElement( 'input' ), comment = jQuery( '#comment' );if ( 'placeholder' in input ) {comment.attr( 'placeholder', jQuery( '.comment-textarea label' ).remove().text() );}// Expando Mode: start small, then auto-resize on first click + text lengthjQuery( '#comment-form-identity' ).hide();jQuery( '#comment-form-subscribe' ).hide();jQuery( '#commentform .form-submit' ).hide();comment.css( { 'height':'10px' } ).one( 'focus', function() {var timer = setInterval( HighlanderComments.resizeCallback, 10 )jQuery( this ).animate( { 'height': HighlanderComments.initialHeight } ).delay( 100 ).queue( function(n) { clearInterval( timer ); HighlanderComments.resizeCallback(); n(); } );jQuery( '#comment-form-identity' ).slideDown();jQuery( '#comment-form-subscribe' ).slideDown();jQuery( '#commentform .form-submit' ).slideDown();});}); Houd me via e-mail op de hoogte van nieuwe reacties. Houd me via e-mail op de hoogte van nieuwe berichten.VERHUIS JE GELD!Wilt u weg bij uw huidige bank? Dan is Verhuis je geld! de9 site. Met degelijke informatie, nieuws, tips en ervaringen. Om op een verantwoorde manier over te stappen naar een betere bank. Geefnspireerd door Move Your Money
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...