Ga naar inhoud

outlook express 6


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi, ik heb een probleem dat ik geen emails meer kan verzenden wel ontvangen. Als ik het adresboek wil openen of een email door wil sturen krijg ik de melding "kan het adresboek niet laden. Outlook express is onjuist geconfigureerd. Voer installatie opnieuw uit." En als ik dan op ok klik krijg ik de melding. "kan het adresboek niet openen. Het adresboek is mogelijk niet goed geinstalleerd" Heb al van alles geprobeerd. Als ik de inhoud in de map outlook weghaal komt welliswaar alles weer terug maar het werkt evengoed niet. Weet iemand hou ik outlook helemaal opnieuw kan installeren zonder windows xp pro opnieuw te installeren. Of een andere oplossing weet. alvast bedankt.
Link naar reactie
Wat vaak het geval is : Ben je ingebeld via je emailprovider , dan kan je alleen mail versturen naar de mailserver van deze provider. Ben je verbonden via de kabel / adsl, dan moet je de mail versturen via de mailserver van de kabel. Ben je verbonden via de kabel, dan zal smtp.*emailprovider*.nl je mailtjes weigeren door te sturen. Ben je verbonden via de emailprovider , dan zal de kabel mailserver je mail weigeren door te sturen. Je kunt het vergelijken met twee concurrerende postkantoren die weigeren om post van niet-klanten te versturen. Kabel Zit je op het Internet via een kabelprovider, en wilt je je provider e-mailadres ook in gebruik nemen, dan kan je dit als volgt doen. 1. Open Outlook Express. 2. klik op Extra en vervolgens op Accounts klik op tabblad E-Mail en dubbelklik op het desbetreffende account. 3. Klik op het tabblad Servers. 4. Wis bij uitgaande emailserver de smtp.*emailprovider*.nl en typ hier de naam in van je kabel-mailserver.(bijv. smtp.wanadoo.nl , wanneer je de kabel via casema/wanadoo hebt)) (Kijk eventueel bij het andere mailaccount naar de juiste naam) 5. Klik op Ok en sluit alles af. Wanneer je nu in de toekomst een e-mail verstuurt onder je emailprovider adres, dan zal dit niet naar de smtp.*emailprovider*.nl worden verstuurd (en worden geweigerd!), maar naar je kabel-mailserver.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...