Ga naar inhoud

[Windows '98] werkmap opnieuw installeren


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben op mijn pc de werkmap kwijt, dwz hij wordt gezien als gewone map Geen probleem dacht ik gewoon even opnieuw installeren. Gek genoeg staat hij niet meer in het rijtje bij "software->windows setup->bureaubladasseccoires". Ook op mijn laptop (ME), welke nog wel een goeie werkmap heeft, is hij niet te vinden op bovengenoemde installatielocatie Hoe kan ik de boel herstellen? Max
Link naar reactie
Opde win'98 cd kon ik geen installatie voor tweakui vinden. Wel een zgn windows resourcekit, en aangezien deze in de submap powertoys enkele bestanden voor tweakui bezat heb ik die maar geinstalleerd. Na de installatie ben ik enkele leuke applicaties rijker, maar geen tweakui te vinden, nog in de installatiemap, nog in het configuratiescherm. De winME-cd kent overigens helemaal geen resourcekit of tweakui :o Wat doe ik fout?? Max
Link naar reactie
Het installeren van de resourcekit bleek een naar staartje te hebben, alle programma's die afhankelijk zijn van een databasehulpprogramma werkten niet meer. Gevolg: een hele zooi applicaties opnieuw installeren :evil: Ik waag me er dus niet op om tweakUI te installeren, wie weet wat dat MS-programma zoals sloopt. IK heb het probleem creatief opgelost, vanuit het netwerk heb ik een lege werkmap van een andere pc naar de huidige gesleept. Windows tuint hierin en de werkmap werkt weer Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...