Ga naar inhoud

XP laptop op NT domain user account locked out elke 20 min ?


anoniem

Aanbevolen berichten

XP prof laptop na changen wachtwoord op NT server domain elke 20/30 minuten account locked out ? ook lokaal wachtwoord aangepast , alle 'mapped' drives disconnected en weer met het nwe wachtwoord 'gemapped' zelfs de printers opnieuw gedaan. :-? user account = met admin rights. schiet mij maar lek... iemand ervaring hiermee ? :-? thx, wj :-?
Link naar reactie
[quote:7e8009f500="WJVD"]XP prof laptop na changen wachtwoord op NT server domain elke 20/30 minuten account locked out ? ook lokaal wachtwoord aangepast , alle 'mapped' drives disconnected en weer met het nwe wachtwoord 'gemapped' zelfs de printers opnieuw gedaan. :-? user account = met admin rights. schiet mij maar lek... iemand ervaring hiermee ? :-? thx, wj :-?[/quote:7e8009f500] Dit moet op de server verandert worden, waarschijnlijk staan er wat dingen fout bij jou profiel. Is die NT Server NT4 of 2000?
Link naar reactie
de server = NT4 , ik kan nix raars vinden in m'n profiel ik zat te denken aan de locale security settings , maar dat is ook onwaarschijnlijk. :-? ik heb nu een copy account aangemaakt en deze blijft ok , wat bewijst dat XP op de een of andere manier toch een verkeerde login attempt probeert te maken ( share , security , proxy, ... oid )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...