Ga naar inhoud

2 belangrijke vragen over windows XP Profesisional


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! misschien kunnen jullie mij helpen? Ik heb de volgende 3 vragen: 1: Mijn computer kan niet meer opnieuw opgestart worden, hij wil dan helemaal afsluiten maar blijft dan hangen. ik heb gelezen dat dat opgelost kan worden met APM, maar dat kan ik niet vinden. 2:Ik krijg telkens een rundll32.exe foutmelding, en dat framedyn.dll niet kan worden gevonden? Hoe kan ik dit oplossen? Kan ik deze bestanden van een andere computer halen? Het is namelijk precies dezelfde XP als die van mij. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen mvg Sander
Link naar reactie
[quote:2ab2fcbd38="EnZynko23"]1. [b:2ab2fcbd38]Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Energieopties tabblad APM ;)[/b:2ab2fcbd38] 2. http://www.jsifaq.com/SUBK/tip5200/rh5260.htm 3. Oww.. het waren er toch 2 :D Succes![/quote:2ab2fcbd38] ja dat bedoel ik! bij ij staat er geen optie met APM :(
Link naar reactie
Wat je APM betreft: lees even hierover in http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=62415&highlight=&sid=773226f23236a3ee39aff87f13193533 , alhoewel ik er dadelijk moet bijzeggen dat ik zopas een nieuwe installatie van XP deed (weliswaar van een andere CDrom) en dat ikzelf nu APM op geen van de daar vermelde manieren kan vinden. gelukkig werkt dit bij mij goed (k weet al niet meer waaraan ik dit gemerkt heb). Dat bedoelde ik dus met die mogelijke derde, ... manier om bij APM te komen. Misschien lukt het jou via het blad van schermbeveiliging... :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...