Ga naar inhoud

Miele softtronic W5903


Kim-151

Aanbevolen berichten

Ik heb een Miele van 9 jaar. Ze warmt duidelijk niet meer, soms is de was nog behoorlijk nat, soms staan er rare meldingen op het scherm zoals: sluit watertoevoer aan, controleer de dosering.,... De tijd blijft op 1u23 stil staan terwijl ze wel blijft draaien waardoor ze soms tot 1u langer draait. Ik ben nu niet anders gaan wassen de laatste weken. Kan het zijn dat de display plaat gewoon stuk is? Ik heb gebeld naar de verkoper en hij zegt dat het verwarmingselement en de ophanging stuk zijn. Indien dit laatste zo zou zijn, zou mijn was dan niet altijd nog kletsnat zijn? Zou ze dan bij het zwieren geen raar geluid moeten maken? Iemand een idee?
Link naar reactie
Als ik de klacht zo lees zou ik als eerste Denken aan de dunne slang die van het filter via de zeepbak naar de terugstroom beveiliging loopt. En dan ook de slang boven op de trommel naar de zeepbak Dit komt vaak voor bij mensen met vloeibare zeep en teveel zeep Ik zou dat eerst een controleren of laten en daarna pas onderdelen gaan vervangen Deze machine geeft namelijk al 3 schokbrekers en deze gaan eigenlijk nooit stuk Verstopte slangen houd het afpompen tegen en daardoor is het centrifugeren minder Ik hoop dat je hiermee geholpen bent
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...