Ga naar inhoud

Windows installatie foutmelding


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Eerder was er een rubriek "U vraagt database" hier op ComputerTotaal. Met al de vernieuwingen kan ik hem helaas niet meer vinden. Dus stel ik nu mijn vraag: Bij de installatie van Windows 95 krijg ik de melding su0013. Wie weet zo wat dit inhoudt? Er heeft een artikel met deze, en andere su-foutmeldingen in een blad gestaan, maar weet helaas niet meer welke. Misschien dat één van jullie het weet, dan graag betekenis en oplossing. Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:04b24043d6="jhde"]Bij de installatie van Windows 95 krijg ik de melding su0013. Wie weet zo wat dit inhoudt? Misschien dat één van jullie het weet, dan graag betekenis en oplossing. [/quote:04b24043d6] [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q129971]http://support.microsoft.com...[/url] [i:04b24043d6] Setup could not create files on your startup drive and cannot set up Windows. If you have HPFS or Windows NT file system, you must create an MS-DOS boot partition. If you have LANtastic server or SuperStor compression, disable it before running Setup. See SETUP.TXT on Setup Disk 1 or the Windows CD-ROM. You may receive this error message if you install Windows 95 over Windows 95 OSR2 and you are using the FAT32 file system on your hard disk. You may also receive this error message if you are running EZ Drive and you have the Floppy Boot Protection option enabled in EZ Drive. To resolve this behavior, disable the Floppy Boot Protection option in EZ Drive. [/i:04b24043d6]
Link naar reactie
[quote:f22ee2658e="Hans.Vosman"]Niet dat het mij wat uitmaakt, maar is er een bijzonder reden om terug te gaan naar Windows 95? Persoonlijk zou ik dan kiezen voor de OSR2.1 versie of hoger, die versies ondersteunen wel FAT32. Overigens kan [b:f22ee2658e]FAT32[/b:f22ee2658e] maar een partitie grootte aan van maximaal 2GB.[/quote:f22ee2658e] Je bedoelt waarschijnlijk [b:f22ee2658e]FAT 16[/b:f22ee2658e]
Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Het lijkt wel een zeer groot probleem te worden van microsoft overal te wereld zie je deze foutmelding en nu heb ik hem zelf ook. (lol :-? niet dus!) Maar nergens is er een oplossing te vinden als je geen win95 hebt. Ik heb 3 partities van fat32 en kan nu dus niet meer win98 installeren. Door de foutmelding SU-0013. Wie kan mij helpen??? Bij voorbaat dank! Alwin Winius
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...