Ga naar inhoud

Fout nieuwe items aanmaken en zoeken binnen Word


Aanbevolen berichten

Sinds enkele weken ondervind ik problemen met het aanmaken van nieuwe items via de rechtermuistoets. Als ik naar "nieuwe items aanmaken" ga, loopt hij vast. Dan moet ik "explorer" beëindigen bij het takenmenu. Vervolgens worden mijn iconen ververst op de taakbalk. Tevens verdwijnen enkele iconen bij mijn klok. Ook kan ik mijn instellingen niet vasthouden bij tabblad "effecten" bij beeldscherminstellingen. Zoals: inhoud weergeven tijdens slepen en schermlettertype bijwerken. Verder kan ik niet zoeken naar worden binnen Word. Het zijn vage problemen waar ik zo 1-2-3 niet uit kom. Welke expert kan mij helpen?
Link naar reactie
[quote:a7167c9a45="Casual1976"]Sinds enkele weken ondervind ik problemen met het aanmaken van nieuwe items via de rechtermuistoets. Als ik naar "nieuwe items aanmaken" ga, loopt hij vast. Dan moet ik "explorer" beëindigen bij het takenmenu. Vervolgens worden mijn iconen ververst op de taakbalk. Tevens verdwijnen enkele iconen bij mijn klok. Ook kan ik mijn instellingen niet vasthouden bij tabblad "effecten" bij beeldscherminstellingen. Zoals: inhoud weergeven tijdens slepen en schermlettertype bijwerken. Verder kan ik niet zoeken naar worden binnen Word. Het zijn vage problemen waar ik zo 1-2-3 niet uit kom. Welke expert kan mij helpen?[/quote:a7167c9a45] Heb je misschien iets nieuws geinstalleerd voordat het misging. Zo ja, deinstalleer dit en reboot Windows. Als je W2K of XP hebt kun je met [b:a7167c9a45]SFC /scannow [/b:a7167c9a45]kijken of als alle windows bestanden nog goed zijn of aanwezig. Met een W9X versie voer je de setup opnieuw uit vanaf een dos-bootdiskette ([url]www.bootdisk.com[/url]). In het uiterste geval raad ik je aan je Windows opnieuw te installeren na een format c:. Maak wel een backup van je belangrijke betanden!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...