Ga naar inhoud

Search in WinXP Pro SP1


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Situatie: Op ons werk hebben wij, naar het beleid van het bedrijf waar ik momenteel werk, een image ontwikkeld. Deze bestaat uit WinXP Pro SP1 en bevat 3 partitties op één harde schijf. De C: en D: schijf zijn NTFS schijven. De derde partitie is FAT32. Deze laatste partitie krijgt als drive letter Z:. Via het register is het zo ingeregeld dat de Z: drive hidden wordt voor alle gebruikers. De reden hiervan is niet zo van belang. Storing: Als ik nu een zoek opdracht doe via start, search, of met mijn rechtermuis in de explorer op een drive of map klik en Searrch... selecteer, blijft het "Look in:" veld leeg. Ik zie dus geen driveletters of het pad te zien, waarvoor ik de zoekopdracht start. Als ik op het Pull down menu van "Look in:" klik komen deze ook niet naar voren. Alleen de opties My documents, My pictures, My Music, Desktop en My computer. Als ik specifiek op een map of netwerkschijf wil zoeken moet ik dit handmatig invoeren. Reden: Als ik de Z: drive verander, naar elke andere willekeurig beschikbare letter, krijg ik wel het gewenste resultaat te zien en kan ik normaal zoeken zoals ik en de gebruikers dit graag zouden willen. Oplossing: Hoe kan ik dit vreemde verschijnsel weer rechtzetten, terwijl ik gebruik blijf maken van de hidden fat32 partitie. :-? :-? :-?
Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...