Ga naar inhoud

Foutcode 52 koolborstels vervangen AEG L


Blondeel

Aanbevolen berichten

Welke van de beide modules is vervangen? Hoe lees je de foutcode uit? Toets Voorwas en Centrifuge snelheid indrukken en ingedrukt houden? Maak de zeepbak vakjes eens goed droog en kies voor een programma met voorwas, bv 30 graden wit/bont. Als hij dan aan het spoel programma toe is en stil valt zijn dan beide wasmiddel vakjes nat?
Link naar reactie
Ik betwijfel of je wel goed zit. Laten we eerst maar een reset doen. Sluit deur en zorg dat de programma knop op de uit stand staat. Druk Voorwas en Spoelstop samen in, houd ze ingedrukt en draai de programma knop naar de eerste positie, dus 95 graden Wit/Bont. Laat de toetsen los als de lampjes gaan branden/knipperen. Draai de programma knop dan in één keer door naar de 10de postitie, dus 40 graden Strijkvrij. Druk dan Voorwas en Spoelstop samen in, houd ze 3 seconden ingedrukt en laat ze dan weer los. Draai de programma knop door naar Uit. Zet nu de machine op 95 graden Wit/Bont, wacht totdat hij begint en druk dan Voorwas en Spoelstop samen in. Krijg je nu een code? Als het goed is E00. Laat de machine zijn werk doen en wacht totdat hij weer uitvalt. Welke melding geeft hij dan weer ?
Link naar reactie
Ok, zal vandaag restten en laat U iets weten? De machine gereset, geen foutcode meer E 52. Tijdens de resetten kreeg ik ELE op het display en alle lichtjes bleven branden, ook als de machine gestopt was. Probleem bleef, machine stond stil tussen wassen en spoelen. Terug een reset met geen ELE meer en de lichtjes uit en geen foutcode E00. Machine is nu aan het draaien maar blijft nu stil tijdens spoelen. De machine wil verder gaan in het programma, dan begint de trommel ineens een paar rondjes te draaien en stopt en nu weet ik het helemaal niet meer?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...