Ga naar inhoud

AEG Electrolux Lavamat 74658 code E9F (c


wim-727

Aanbevolen berichten

Hallo, Vandaag ineens error code E9F (werd weergegeven na procedure uitlezen code). Het symptoom is dat als er een programma gestart wordt er eerst even gepompt wordt, en als er dan "het volgende" uit het programma moet beginnen springt het display weer op de eerst aangegeven totale programma tijd. Deur blijft op slot. Het "grappige" is echter dat dit ook gebeurd bij alleen pompen. Er zou dan volgens mij nog geen communicatie met het motor control board plaats moeten vinden. Alle kabels nagekeken, niets los en niets kapot. Ook geen doorgebrande sporen o.i.d. op het motor control board of het bedienings paneel. Nog tips voordat ik er een boot-anker van maak? vast dank, Wim,
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Beste Rob, Uiteindelijk een nieuwe wasmachine gekocht. Het is altijd al een dusdanig "hobby project" geweest dat ik niet aandurfde om grootschalig nog meer onderdelen te vervangen. Er kon zo ook niet echt met zekerheid verteld worden welk van de onderdelen defect zou zijn. Dus, oplossing: nieuwe gekocht. (en niet meer dezelfde trouwens)
Link naar reactie
  • 5 weken later...
Precies hetzelfde probleem. Lavamat 48540A, dat is de bovenlader versie. Even bekeken, bedrading lijkt goed, geen koude solderingen te zien. De machine is ook 9 jaar oud. Misschien een geprogrammeerde timeout? :unsure: Heb zojuist een nieuwe besteld. Maar geen AEG/Electrolux meer!
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...