Ga naar inhoud

Girotel en XP


anoniem

Aanbevolen berichten

Het lukt mij niet om onder WindowsXP Girotel te bereiken. Onder XP probeer ik (net als onder W-98) een standaard modem 2400Bps te installeren, maar dit lukt niet omdat ik geen (COM)poort kan selecteren. Ik heb een Dynalink PCI ISDN-Modem.met 2 lijnen 00 en 01. Onder 98 kon ik dan een standaard modem maken, gekoppeld aan COM5 met lijn 01. Wie heeft de oplossing?
Link naar reactie
Dag,

De problemen met girotel worden onder xp vooral veroorzaakt door de iexplorer 6.0 die in het systeem is meegebakken. Ie6 kun je normaal gesproken niet deinstalleren. Het enige wat je kan doen is onder beveiligingen bij vertrouwde sites het veiligheidsniveau op heel laag zetten. Het werkt dan wel ietsje beter met girotel. Maar de fouten blijven komen. Ook na de installatie van OPera 6.0 bleven de fouten komen, vooral ongeldige java applets. Ik heb op mijn andere computer windows 2000 met sp2 en eerst met iexplorer 6.0 geinstalleerd. Idem dezelfde problemen en fouten. Toen de 6 gedeinstalleerd en de iexplorer 5.5 sp2 geinstalleerd en hiermee ondervind ik geen enkel probleem met girotel. Conclusie het ligt dus niet zozeer aan Xp dan wel aan de Iexplorer 6.0 die vooral bij online bankieren fouten opleverd. Helaas geen oplossing, tenzij je het verwijderen van xp een oplossing vindt.

Groet, Jan

Link naar reactie
Ik heb nog wel een hele goede oplossing...ik ben vande Postbank naar de Rabobank gegaan...en een van de redenen is dat girotel niet goed werkt (USB-modem) en Girotel on-line niet werkt...en niet werken betekend technische met IE 6.0 maar ook dat er maar 4 weken historie achter de overschrijvingen zit... Mijn Tip van de dag om van het girotel gezeik af te komen is gewoon een andere bank kiezen...internetbankieren bij de Rabo vindt ik zelf er mooi (tot zover dit reclame blokje)... Greetz, Edge
Link naar reactie
[quote:2fb8e8b876] Op 2002-01-18 11:54, schreef Edge: Ik heb nog wel een hele goede oplossing...ik ben vande Postbank naar de Rabobank gegaan...en een van de redenen is dat girotel niet goed werkt (USB-modem) en Girotel on-line niet werkt...en niet werken betekend technische met IE 6.0 maar ook dat er maar 4 weken historie achter de overschrijvingen zit... Mijn Tip van de dag om van het girotel gezeik af te komen is gewoon een andere bank kiezen...internetbankieren bij de Rabo vindt ik zelf er mooi (tot zover dit reclame blokje)... Greetz, Edge [/quote:2fb8e8b876] Girotel online werkt nu wel goed onder IE 6.0 ook in XP. En anders Netscape installeren, daar werk hij ook goed onder. _________________ When the shit hits the fan................ You have to clean up the mess. [ Dit Bericht is bewerkt door: kingpin op 2002-01-24 11:55 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...