anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Had ik al gedaan.Nu vraagt windows met welk programma ik .scr-bestanden wil openen en ik weet niet welk programma of service daar in XP voor zorgt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Hai,Nadat ik AutoCAD 2001 heb geïnstalleerd is mijn .scr-extensie weggegeven. Daardoor wordt bij elke start van de screensaver het notepad geopend met daarin het .scr bestand. Hoe krijg ik mijn screensaver weer aan de praat? Alvast bedankt!------------------ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2002 Door de .SCR extensie weer vrij te geven. Ga naar de verkenner, dan naar beeld, en dan naar opties, tabblad file extensies. Of in het engels, tools, options, tabblad file extensions. Hierin kan je de SCR extentie opzoeken en de verwijzing daar weghalen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2002 Weet echt niemand hoe ik dit moet oplossen? Het lijkt me een vraagje voor de echte XP-kenners. Valt me een beetje tegen. Ok, weet dan misschien iemand hoe dit in Windows2000 geregeld was? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2002 Volgens mijn beste weten hebben .scr-bestanden geen uitvoerend programma nodig. Het is mogelijk om een willekeurige .exe te hernoemen naar .scr en je hebt er een screensaver bij. Staat *.scr nu helemaal niet meer in de lijst? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2002 [quote:287b1f9ede] Volgens mijn beste weten hebben .scr-bestanden geen uitvoerend programma nodig. [/quote:287b1f9ede] Als ik bij Beeld -> Opties -> bestandstypes kijk, dan staat er bij 'schermbeveiliging' na een klik op 'bewerken' 'toepassing die wordt gestart voor de actie:' "%1" dus daar heb je niet veel aan, verder gaat het ook nog over: C:WINDOWSrundll32.exe desk.cpl,InstallScreenSaver %l Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2002 Proxy, bedankt! Ik heb het probleem opgelost. Ga naar ExtraMapoptiesBestandtypenNieuw Vervolgens tik je 'SCR' en klik je op geavanceerd. Daar stond dat hij gekoppeld was aan 'AutoCAD Scripting'. Even 'Schermbeveiliging' selecteren en hij werkt weer zoals vanouds. Bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen