Ga naar inhoud

[JAVA] Deprecation warnings / JXL (Java Excel API)


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:95372b1375="B00TjE"]Hoi, Ik zit met een probleem: ik krijg deprecation warnings en ik zou bij god niet weten wat voor dingen dat zijn.[/quote:95372b1375] Dit betekent dat dit oude functies zijn die vervangen zijn door nieuwere, betere functies. Sla de javadoc er maar op na, er staat altijd een verwijzing naar de nieuwe methode. [quote:95372b1375="B00TjE"] Daarnaast nog een vraagje is er hier iemand bekend met JXL ? Ik probeer een cel via java een border te geven maar ik krijg dit simpelweg niet voor elkaar. Mvg en alvast bedankt!![/quote:95372b1375] Een vraag tegelijk... voor 2 vragen 2 topics openen.
Link naar reactie
[quote:1e6f473e3f="Kuhlie"]Een vraag tegelijk... voor 2 vragen 2 topics openen.[/quote:1e6f473e3f] Dit slaat nergens op, allebei de vragen gaan over Java, en dan kunnen ze net zo goed in 1 topic worden gezet om vervuiling te voorkomen... :roll: Over Deprecation: [quote:1e6f473e3f]Note: XXX.java uses or overrides a deprecated API. Je gebruikt een methode of een attribuut van een of andere klasse die door de makers ervan bestempeld is als "verouderd". Je programma zal nog steeds werken, dit is slechts een raadgeving. Wil je graag de meest recente versie van de methoden en attributen gebruiken, ga dan als volgt tewerk: 1. Hercompileer je programma met de compileroptie -deprecation; dit vertelt je over welke methode of welk attribuut het gaat; javac XXX.java -deprecation 2. Raadpleeg de online-documentatie van de desbetreffende klasse om te kijken wat de "moderne" versie is om datgene te doen wat je wou doen.[/quote:1e6f473e3f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...