Ga naar inhoud

[Delphi 5] CAPI, ISDN, Fax...


anoniem

Aanbevolen berichten

Okay, simpel probleem, lastige oplossing. Ik moet bestaande software aanpassen om naast het versturen van een fax over een normale telefoonlijn ook faxen te versturen over een ISDN lijn.Nu heb ik hier (nog) geen bal verstand van omdat ik nooit eerder met ISDN heb gewerkt maar goed, geen probleem. Daar is dit forum toch voor? :lol: Goed, het heeft in ieder geval iets met CAPI te maken. ISDN is een complete digitale oplossing en dus zal het niet een groot probleem zijn. Er zijn vast wel componenten of zo te vinden die dit kunnen. Ik ben in ieder geval al aan het zoeken maar mogelijk dat iemand hier een mooie oplossing weet voor [b:9a23271885]Delphi 5[/b:9a23271885] want dat bespaart mij weer werk. :wink: Goed, op naar Google nu en verder zoeken... :D
Link naar reactie
Bedankt, ik heb even gekeken... Dit component is ideaal voor het maken van een ISDN-based callcentre maar helaas zit er geen enkele fax-functionaliteit bij. In ieder geval niet gezien in de demo. Ik denk overigens wel dat ze fax-functionaliteit hebben en heb ze dus maar een emailtje gestuurd voor meer info. Maar andere alternatieven zijn ook welkom. Deze oplossing gaat me $399 kosten en ondanks de lage dollar koers is dit toch een beetje duur. :D -------------------------------------------------------------------- Update: Ik bekeen even mijn componenten-bibliotheek want de naam kwam me bekend voor. Blijk ik dit component al te hebben maar dan wel een oudere versie. Daar zit dus geen fax-functionaliteit in. :( Versie 1.0... Nou ja, er is nu dus een betere versie. Even kijken of ik recht heb op een gratis update of zo...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...