Ga naar inhoud

[C++] microfoonvolume veranderen


Aanbevolen berichten

Ik ben een dll in C aan het schrijven die geluid van de microfoon opneemt. De bestandsnaam wordt doorgegeven vanuit Java dmv een JNI brug. Ik werk met Microsoft Visual C 6.0 in Windows XP pro Ik weet dat je de volume van de output kan veranderen met [code:1:35d47ef5ae]waveOutSetVolume(NULL, 0xFFFFFFFF);[/code:1:35d47ef5ae] Maar nu wil ik dat de microfoon volume op max wordt gezet. Nu bestaat er dus niet zoiets als MicSetVolume of waveMicInSetVolume. Ik ben er al achter dat ik iets met auxGetDevCaps en vervolgens met auxSetVolume moet doen. Hieronder de code voor zover ik al heb: [code:1:35d47ef5ae] void main (void) { typedef struct AUXCAPS { unsigned int wMid; unsigned int wPid; unsigned int vDriverVersion; char szPname[MAXPNAMELEN]; unsigned int wTechnology; DWORD dwSupport; }; MMRESULT auxGetDevCaps( UINT_PTR uDeviceID, LPAUXCAPS lpCaps, UINT cbCaps ); } [/code:1:35d47ef5ae] Nu heb ik begrepen dat wTechnology iets met AUXCAPS_AUXIN moet hebben. Ik zou alleen niet weten wat. Weten jullie het misschien?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...