Ga naar inhoud

vervelend probleempje met Visual Basic .NET


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een vervelend probleempje met VB .NET. Het gaat om het volgende: Als ik bijvoorbeeld een FileStream wil openen dan moet ik dat op deze manier doen:[code:1:7b4fd3e40c]Dim fs As System.IO.FileStream = New System.IO.FileStream("C:\MyFile.txt")[/code:1:7b4fd3e40c]Maar in mijn boek wordt gewoon FileStream i.p.v. System.IO.FileStream gebruikt. Om dit te kunnen gebruiken zal ik denk ik aan het begin van mijn class moeten zetten dat System.IO ook gebruikt moet worden, maar ik weet niet wat de precieze syntax is die ik hiervoor moet gebruiken. Of waar ik de code precies moet zetten. Bij C++ ging dat geloof ik met het keyword include en dan de class die je wilt hebben... Wie kan mij vertellen hoe dit in VB werkt? Adios, El Loco
Link naar reactie
Koop eens een boek of gebruik Google, dit is toch wel _extreem_ basic... [code:1:95f81f1a20] Imports System.IO [/code:1:95f81f1a20] Dit zet je bovenaan je code. Meerdere imports plaats je onder elkaar. [edit] Ik lees nu dat je je voorbeeld uit je boek hebt, dus mijn eerste 5 woorden neem ik terug. Maar die vervang ik door: Lees het boek dan eens. [/edit]
Link naar reactie
Waar dacht je dat ik mee bezig ben? Als of ik een boek van 1100 pagina's in 1 dag kan uitlezen... Ik heb het ook opgezocht in mijn boek, maar ik kan het niet vinden. Waarom denk je dat ik deze vraag stel op een forum? Maar als je misschien nog een goed boek weet? Zie ook mijn andere post [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=120967[/url] Maar bedankt voor je hulp. El Loco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...