Ga naar inhoud

[C++] Advies gevraagd over hoe te beginnen


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben hier nieuw en wou aan jullie vragen of iemand mij kan helpen. Ik wou graag beggine met programeren in C++ maar mijn vraag is waar kan ik de juiste software douwnload om er mee te begginen? en Ken iemand een goede boek in het Nederlands waar alles stap voor stap voor uitgelegd. Alvast bedankt en hoor het graag van jullie [b:db8b8f0319]BG: titelfix.[/b:db8b8f0319]
Link naar reactie
[quote:e6dce3acb0="Duiveltje"]Hallo ik ben hier nieuw en wou aan jullie vragen of iemand mij kan helpen.[/quote:e6dce3acb0]Dat is wel duidelijk ja :wink: Een goede titel is al het halve werk :D [quote:e6dce3acb0="Duiveltje"]Ik wou graag beggine met programeren in C++ maar mijn vraag is waar kan ik de juiste software douwnload om er mee te begginen?[/quote:e6dce3acb0]Er van uitgaande dat je onder Windows wilt programmeren: Bij Borland kun je C++Builder downloaden; geen grafische omgeving. Verder is er [url=http://www.bloodshed.net/devcpp.html]Dev-Cpp[/url]; wel met grafische omgeving (download V5-beta, ik heb wat problemen gehad met V4). Zoek verder eens op het internet naar [i:e6dce3acb0]free compiler[/i:e6dce3acb0]. Bij Linux zit de boel al in de distributie. Gewoon even installeren. Boeken specifiek over C++ weet ik zo niet. Een uitstekend boek over het programmeren onder Linux is de [i:e6dce3acb0]Linux Programming Bible[/i:e6dce3acb0] van John Goerzen. Maar dat gaat over programmeren onder Linux en niet over C++. Is ook beschikbaar in het Nederlands onder een iets andere titel (iets met handboek meen ik).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...