Ga naar inhoud

[Borland C++ builder 5] Programma crasht op mysqllibs?


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een programmatje voor school. Vanuit C++ in een mysqldatabase lezen en schrijven. Na wat zoeken op internet las ik dat ik aangepaste libaries en dlls nodig heb heb voor Borland. Deze heb ik intussen en ik krijg idd toegang tot de database. En dan nu mijn probleem. Als ik met dit programma bezig ben dan crasht het constant. Meestal krijg ik een acces violation. Als ik eenmaal een access violation heb kan krijg ik het elke keer. Zelfs als ik de code weer terug zet naar wat het was. Ik moet dan weer met een backup opnieuw beginnen. Het lijkt compleet random te gebeuren, want het gebeurd me ook als ik de code zonder aanpassingen weer wil compilen of code toevoeg die alleen maar iets toevoegd aan een memobox waar ik wat testlogs in zet.. Heb ik nou gewoon een brakke libary en dll of ligt dit aan Borland?
Link naar reactie
Je hebt de redelijk officiële DLL's gebruikt? Soms heb je wel eens brakke zooi, maar het is dan vaak wel een combinatie van brakke dll's en borland :P. Soms raakt de builder (bij mij Delphi) geheel van slag door een violation in de code, en dan gaat het heel raar. (ervaring met Delphi dan hè ;))
Link naar reactie
[quote:a4d7ffcdb6="w.roosenburg"]Met zo'n probleemomschrijving komen we ook inderdaad nergens: * Hij doet het niet! * Ik krijg een access-violation! * Het is vast de compiler die iets fout doet! Welkom in de cliche top 3! :lol:[/quote:a4d7ffcdb6] Het is idd geen al te fantastische omschrijving, maar meer kan ik er niet over zeggen. // WorkShop Alex Die libs zijn niet van Borland. Ik heb ze van www.mysql.com.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...