Ga naar inhoud

Source Code in kleur printen in VB6?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een probleempje met Visual Basic 6. Ik wil mijn code uitprinten, maar ik wil dit wel in kleur doen. Ik wil dus dat als ik de geprinte versie lees, dat daar dezelfde kleuren worden gebruikt als op mijn scherm (blauw voor de keywords, groen voor commentaar etc). Maar als ik op printen klik en mijn printer op printen in kleur instel krijg ik nog steeds zwarte tekst. In VB kon ik geen instellingen vinden om dit te veranderen. Als ik een formulier uitprint, wordt dit wel in kleur gedaan, zij het niet in de zelfde kleur als op het scherm, maar met een blauwe waas. Maar dat komt waarschijnlijk doordat de inkt bijna op is... Ook valt het mij op dat de "Procedure Seperator", de zwarte lijn tussen twee procedures niet uitgeprint wordt. Als iemand mij kan vertellen of, en zo ja hoe het mogelijk is om dit te veranderen zou ik dat erg fijn vinden. Alvast bedankt. El Loco
Link naar reactie
Ik heb op het internet het programmatje PrettyCode.Print gevonden dat Visual Studio projecten en files kan openen en vervolgens in kleur printen. Best uitgebreid, maar mist volgens mij wel iets belangrijks: een knop voor de printer instellingen... (mijn printer staat standaard op zwart, wat ik normaal gesproken in het programma verander als ik iets in kleur wil printen, maar dat kan nu dus niet...) Verder werkt het goed. Hier is de link http://www.prettycode.com/?nav=download Groeten El Loco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...