Ga naar inhoud

Videokaartdriver maken ?


Aanbevolen berichten

[quote:0881e28a24="Ruudfeen"][quote:0881e28a24="turbo-pascal"]Ik begin eerst heel simpel met zo'n 512kb kaartje :D. Daarna wat meer...[/quote:0881e28a24] Ik geef je net zoveel kans als diegene (JarnoV) die een 3d spel wil maken[/quote:0881e28a24]Is daar een reden voor ? Met wat assembly moet het lukken. Ken mensen die zelf een (mini-mini-mini) OS hebben gemaakt, en die schrijven dan ook zelf een videodriver (welliswaar heel simpel, maar het kan dus wel). Zij zeggen dat het helemaal niet zo moeilijk is... Iig, ik geef niet op, ik ga het gewoon proberen. PS: JarnoV kan (of misschien kon) niet eens programeren, dus laat staan een game bouwen :roll:
Link naar reactie
Ok ik wens je dan succes :) ik heb er geen ervaring mee maar volgens mij is zoiets oersaai. Het probleem is dat je er zo weinig aan hebt, als je bijvoorbeeld een 3d spel maakt doe je nog eens ervaring op met wiskunde enzo maar een videokaar driver... Maar als het je lukt dan zou ik het ontzettend knap vinden :) wanneer kan ik me aanmelden als beta tester? ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...