Ga naar inhoud

statement gevr: Access_veldwaarde laden in een VBA_variabele


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb gegevens.db waar in dagelijks gegevens in laad met mbv macro "laaddata". Mbv Inputbox in VBA geef ik de datum op(klaarzetten gegevensbestanden) en mbv een form geef ik nogmaals de datum op in access (verwerken gegevens). Dit doe ik niet voor de weekeinden. Ik wil hiervoor in VBA een loop maken welke de macro "laaddata" runt binnen een bepaalde periode. Het skippen van de weekeinden is niet het probleem want ik heb een table beschikbaar welke gelinkt is aan produktiedatum.txt waar de datums in staan. Dit bestandje is heel simpel 1 record met 2 velden: vandaag en morgen. Elke dag heb ik weer een nieuw bestandje om wer de volgende dag te bepalen. Nu wil ik in VBA Produktiedatum!vandaag laden in een VBAvariabele genaamd dag1 waarna DO WHILE "laaddata" afloopt tot einde periode. Wie weet met welk statement je dag1 vult met Produktiedatum!vandaag? Hartelijk dank Ger Wie de loop zo voor me typt is ook van harte welkom
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...