Ga naar inhoud

Converteren van een Progress database naar Access


anoniem

Aanbevolen berichten

Zonder de full-version Progress database applicatie zal je dat spijtig genoeg nooit lukken... Externe Tools bestaan (bij mijn weten) niet, want die zouden dan zo complex en zwaar worden dat deze de Progress applicatie gaan simuleren... Ditzelfde geldt uiteraard ook voor andere zware DBMS'en zoals Oracle, Informix, Sybase, ..., waarbij ook Progress behoort. Zelfs voor een [i:55260dc641]two-tiered[/i:55260dc641] Access database (MDB) zal zoiets nergens te vinden zijn.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 10 maanden later...
Ik ratel deze even op ivm een vervolgvraag... Ik ben slechts zeer beperkt met de opdrachtopbouw van Progress, ik ben meer een SQL'er. Nu heb ik echter een dump gekregen van een aantal database's die in MSSQL of MySQL geimporteerd moeten worden om de volledige structuur van de database over te nemen. Enige probleem is dat SQL de taal van Progress niet kan behappen. Iemand enig idee voor een oplossing / tooltje waarmee ik de Progress code kan verwerken in een SQL database? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...