Ga naar inhoud

VB6 tweede form...


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een progje gemaakt en deze heeft ook zo'n 'About' venster. ik open dat venster door de methode [color=red:2ea2b31e18]show[/color:2ea2b31e18] te gebruiken. hier is de code ervoor. (btw mnuHelpAbout is een submenu-item(zit onder menu-item 'help'))[code:1:2ea2b31e18]Private Sub mnuHelpAbout_Click() frmAbout.Show vbModal End Sub[/code:1:2ea2b31e18]als ik dus op het menu-item mnuhelpabout klik (run-modus he:wink:) dan komt het about venster tevoorschijn. [size=18:2ea2b31e18][color=darkred:2ea2b31e18]MAAR[/color:2ea2b31e18][/size:2ea2b31e18] dit werkt alleen maar in de VB-Omgeving. Wanneer ik het programma gecompiled heb (losse exe) wil het ineens niet meer, er gebeurt dan helemaal niets. Dit kan natuurlijk komen doordat mijn vb-compiler niet deugd, maar de mijne zat bij vb, zat er gewoon ingebouwd. weet iemand of ik bepaalde instellingen van compilen moet hebben of bepaalde code moet invoegen als ik met meerdere vensters werk? bij voorbaat dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...