Ga naar inhoud

[VB 6.0] Plaatje laden in picturebox


anoniem

Aanbevolen berichten

Laad je MSDN eens :-p btw --> je kunt beter een picture-control nemen... dan krijg je dit: [quote:6037ed36c5="MSDN"] Private Sub Form_Load () ' Load the icons. Picture1.Picture = LoadPicture("ICONS\COMPUTER\TRASH02A.ICO") Picture2.Picture = LoadPicture("ICONS\COMPUTER\TRASH02B.ICO") End Sub Private Sub Form_Click () ' Switch the icons. Picture3.Picture = Picture1.Picture Picture1.Picture = Picture2.Picture Picture2.Picture = Picture3.Picture ' Clear the third picture (not necessary if not visible). Picture3.Picture = LoadPicture() End Sub [/quote:6037ed36c5]
Link naar reactie
Hartstikke bedankt, het werkte perfect. Nu heb ik nog een vraagje... (begint vervelend te worden...) Ik heb een MMControl in m'n form staan en ik wil daar AVI filmpjes mee kunnen afspelen en WAV files kunnen luisteren (niet van cd, van hdd). Weet iemand hoe ik dit moet doen? Oja, mijn MSDN is beschadigt/weg. Heb vb6 nl. niet helemaal 100% legaal (ahum :P ). Weet iemand waar ik deze misschien kan downloaden (da's toch niet illegaal?)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...