Ga naar inhoud

Ik wil graag loopen door een tabel met SQL


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een tabel tblSchedule waarin het volgende wordt opgeslagen: startdate: datum/tijd wanneer een item getoond moet worden startitemid: het id van het item dat getoond moet worden beforestartitemid: het id van het item dat getoond wordt zolang de startdatum niet is bereikt enddate: datum/tijd wanneer een item niet meer getoond moet worden afterenditemid: het id van het item dat getoond moet worden als de einddatum bereikt is activeitemid: hier staat de id in van het item dat nu getoond wordt Nu wil ik één Stored Procedure bouwen welke ieder kwartier automatisch wordt gestart op de DB welke dus controleerd of de activeitemid misschien gewijzigd moet worden voor alle records in die tabel. Ik wil namelijk geen gereken in de applicatie dus bovengenoemde leek mij een goede oplossing. Maar hoe loop ik door een tabel heen? Aangezien ik id's moet opvragen etc. Ik moet iets doen met while, do enzo maar ik weet het niet. IN VBScript is het movenext, loop en do while not objrs.eof etc. Hoe doe ik dit in SP? Bedankt Ernst
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...