Ga naar inhoud

Een eigen e-mailprogramma programmeren


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:5ba5fc8a70="Johan Stokking"][...] Alleen daarvoor kan je het beste een programmaatje maken, een heel e-mailprogramma lijkt me wat omslachtig. Outlook kan dan gewoon je e-mail ophalen en zal dan niet de verwijderde spam binnen halen. :) Misschien ideetje? Zo'n programmaatje is dan klein en kan altijd aan staan (in de system tray oid).[/quote:5ba5fc8a70]Zoek eens op MailWasher, die doet dit min of meer...
Link naar reactie
Beste Wim, Je schreef: Ik zal wel iets erg doms zeggen maar er zal in VB toch wel een bouwsteentje zijn om een verbinding op te zetten met een server. Daar gooi je vervolgens een laagje pop-protocol overheen en klaar is kees. Dat is inderdaad ook de juiste vertaling van mijn probleem. Daar had ik inderdaad wel even op kunnen reageren. Maar om aan te geven wat ik precies zocht, zie Bill's antwoord. En aan jouw antwoord, de link die je gaf, heb ik zeker ook wat. Dus alsnog en met excuses: bedankt! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...