Ga naar inhoud

JAVA Vraagjes


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Goed wij moeten (nou ja weinig moeten als het hobby is..) op school met JAVA beginnen. Nu heb ik de volgende vragen: 1. Een goed JAVA programmer boek maar wat niet teveel ingaat op gewoon programmeer aspecten maar echt op JAVA want net zoals een while loop (en andere basic programming concepten) dat weet ik ondertussen allemaal wel voldoende. 2. Een goede (en betaalbare) IDE of is gewoon textpad toch het sterkst.... Bedankt, Marcel
Link naar reactie
Goed boek: Leer JAVA in 24 uur. Beste boek: Gewoon de online JAVA-documentatie over de beschikbare classes. IDE: [url=http://www.eclipse.org/downloads/index.php]Hier[/url] kun je gratis Eclipse downloaden. Een behoorlijk goede IDE met intellisense. Bestaat ook een gratis drag-en-drop plug-in voor, maar ik weet niet meer waar ik die vandaan heb. Suc6.
Link naar reactie
[quote:5537d5e816="Mvlstar"]Goed wij moeten (nou ja weinig moeten als het hobby is..) op school met JAVA beginnen. Nu heb ik de volgende vragen: 1. Een goed JAVA programmer boek maar wat niet teveel ingaat op gewoon programmeer aspecten maar echt op JAVA want net zoals een while loop (en andere basic programming concepten) dat weet ik ondertussen allemaal wel voldoende. [/quote:5537d5e816] [url=http://www.mindview.net/]Bruce Eckel's[/url] Thinking in Java. Je kan het boek in de winkel kopen of een electronische versie (legaal!) downloaden. [quote:5537d5e816="Mvlstar"] 2. Een goede (en betaalbare) IDE of is gewoon textpad toch het sterkst....[/quote:5537d5e816]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...