Ga naar inhoud

[ Delphi ] - Boekentips


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:82c2275cd2="DJPeedee"] Weet er nog iemand handige boeken om mijn kennis in Delphi te vergroten? Ik heb 'Snel programmeren in Delphi 7' van Thomas Binzinger doorgenomen, maar wil graag wat verder. Iemand tips? [/quote:82c2275cd2] De mogelijkheden van Delphi zijn zo gigantisch dat je de meeste kennis toch wel vanuit de praktijk opsteekt. Het nadeel van al die boeken is dat ze van alle mogelijkheden een heel klein beetje willen proberen te behandelen. [i:82c2275cd2][url=http://www.drbob42.com/index.htm]Dr.Bob's Recommended Book Top 10 - June 2003:[/url] [list:82c2275cd2] 1. Mastering Delphi 7 (Sybex) by Marco Cantù 2. Delphi/Kylix Database Development (SAMS) 3. C++Builder 6 Developer's Guide (SAMS) with Bob Swart Delphi 6 4. Developer's Guide (SAMS) with Bob Swart 5. Design Patterns (Addison Wesley) 6. Web Services Development with Delphi 7. Delphi in a Nutshell (O'Reilly) 8. Delphi Developers Guide to XML (Wordware) 9. Kylix 2 Development (WordWare) 10. Kylix Developer's Guide (SAMS) with Bob Swart [/list:u:82c2275cd2][/i:82c2275cd2] [url=http://www.ebob42.com/boeken/]Bob Swart's Delphi Boekbesprekingen[/url]
Link naar reactie
Het was gez[b:b6565fef07]ei[/b:b6565fef07]k. Tsk tsk. Stom van mezelf :roll: Zijn er soms ook boeken met cd-roms die een duidelijke interface hebben? Niets is zo makkelijk als naar hetzelfde plekje blijven staren terwijl je werkt :lol: Bovendien staan die dingen boordevol voorbeelden geloof ik. Ik heb een niveau van: gevorderd beginner (snap je het nog?). Enige tijd heb ik me hetzelf allemaal snel aangeleerd, maar nu kom ik op dingen als het aansturen van bv. volume, beeldscherm en andere zooi uit de Windows API. Dat staat allemaal in de SDK, maar die vind ik vaak vaag, omdat het niet speciaal op Delphi is gericht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...