Ga naar inhoud

Balans


Aanbevolen berichten

Waar slaat Windows de instellingen voor de 'Master Volume Balance' op? Ik bedoel dus de geluidsverdeling over de speakers. Normaal kan je die regelen door op het luidsprekertje in je systray te dblklikken. Ik wil weten waar het opgeslagen wordt, zodat ik het vanuit een zelfgemaakt programma kan besturen.
Link naar reactie
[quote:acdc6b9c51="m021"]Waar slaat Windows de instellingen voor de 'Master Volume Balance' op? Ik bedoel dus de geluidsverdeling over de speakers. Normaal kan je die regelen door op het luidsprekertje in je systray te dblklikken. Ik wil weten waar het opgeslagen wordt, zodat ik het vanuit een zelfgemaakt programma kan besturen.[/quote:acdc6b9c51] Wil je dan dat het volume direct aangepast wordt?
Link naar reactie
[quote:e0180e37ac="m021"]Ja, ik wil dat als mijn programma opdracht geeft om de balans aan te passen, het meteen werkt. [/quote:e0180e37ac] Dan zou ik dat zeker niet via de registry doen. Maar rechtstreeks via de desbetreffende MultiMedia Api's ofzo van Windows. Om welke programmeertaal gaat het? [quote:e0180e37ac="m021"] Trouwens, als de balans helemaal rechts is, komt er dan uit de linker speaker [b:e0180e37ac]helemaal geen[/b:e0180e37ac] geluid meer (en vice versa)?[/quote:e0180e37ac]Lijkt mij van wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...