Ga naar inhoud

[Delphi] Substr vraagje


Aanbevolen berichten

Ik sla mijn door QuckReport gegenereerde rapport op als worddocument met als bestandnaam een nummer en vervolgens een bedrijfsnaam. Dus bijv: 12345678Shell.doc De cijfers vormen het rekeningnummer. Hoe kan ik er voor zorgen dat Delphi in de bestandsnamen zoekt naar het huidige rekening nummer, maar daarbij niet op de bedrijfsnaam let? Iets met Substr? BvD
Link naar reactie
[quote:1cef4bdcd7="George W. Bush"]Ik sla mijn door QuckReport gegenereerde rapport op als worddocument met als bestandnaam een nummer en vervolgens een bedrijfsnaam. Dus bijv: 12345678Shell.doc De cijfers vormen het rekeningnummer. Hoe kan ik er voor zorgen dat Delphi in de bestandsnamen zoekt naar [i:1cef4bdcd7]het huidige rekening nummer[/i:1cef4bdcd7], maar daarbij niet op de bedrijfsnaam let? Iets met Substr?[/quote:1cef4bdcd7] Wat versta je onder 'hèt huidige rekening nummer'? Wellicht met de FindFirst, FindNext, etc. functies zoeken op '12345678*.doc'?
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...