Ga naar inhoud

Wie heeft de oplossing


Aanbevolen berichten

Hoi Ik zoek iemand die heel veel verstand van Access heeft en Visual Basic en die mij daarbij wil helpen. Zelf heb wel beetje kennis van dit programma, maar wat ik zoek wil na 3 maanden nog steeds niet lukken. Het gaat op een gecompliseerd Access- file waarbij o.a. modules zijn geschreven in Visual Basic. Voor mij is het moeilijk op het via dit forum zo uit te leggen wat ik wil en bedoel. Op verzoek kan ik de file waar het allemaal om draait via de mail toesturen. Daarna kunnen we wellicht verdere contacten leggen. Alvast bedankt voor de reacties Groeten, Marcel Schalkwijk
Link naar reactie
Het idee van dit forum is dat we elkaar met problemen helpen, niet om een één op één conversatie met iemand te starten aan de hand van een vage probleemomschrijving. Vertel dus duidelijk wat je probleem is en wat je zou willen bereiken. Daarnaast is het van belang dat je ook meldt wat je tot nu toe al gedaan hebt (en dat is dus niet zoiets als "Ik al bij Google gezocht etc"), we zijn hier namelijk niet één of andere instelling die 123 code gaat genereren, maar een forum om van elkaar te leren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...