Ga naar inhoud

Access2000: Requery+DLOOKUP()?


Aanbevolen berichten

Hallo, Hoe kan ik ervoor zorgen dat een besturingselement met DLOOKUP op het hoofdformulier geupdate wordt als in een subformulier gegevens wijzigen? Situatieschets: Het hoofdformulier bevat: -Datum uit de tabel Kassa -3 subformulieren: **In subformulier 1 wordt de data ingevoerd (Artikel, Bedrag en Betaalwijze uit tabel Bedrag) **In subformulier 2 worden de totalen berekend per artikel **In subformulier 3 worden de totalen berekend per Betaalwijze (Kontant/Chipknip/Pin/Visa/etc.) Verder bevat het hoofdformulier twee besturingselementen met de functie DLOOKUP() die gebaseerd is op een query die het begin- en eindsaldo van die dag berekent. Op dit moment worden subform 2+3 netjes bijgewerkt als in subform 1 data toegevoegd/gewijzigd/verwijderd wordt. Alleen de besturingselementen die de DLOOKUP() bevatten worden pas bijgewerkt als het hoofdformulier gesloten en opnieuw geopend wordt. Waar moet ik de requery loslaten? Of heb ik niks met de requery te maken? Wie weet raad?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...