Ga naar inhoud

[java] link in een script


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb een probleem: ik heb een code maar daar wil ik een link in plaatsen hoe doe ik dat? ik d8 aan het volgende, maar dat werkte niet :cry: [code:1:eac1dfc0a1]<script language="JavaScript"> document.write ("Een fout gemaakt? Klik <a href="javascript:location.reload>hier</a> om opnieuw te beginnen!"); </script> [/code:1:eac1dfc0a1] iemand suggesties? Alvast bedankt, Lodewijk
Link naar reactie
[quote:3e5be149e6="lody29"]hoi, ik heb een probleem: ik heb een code maar daar wil ik een link in plaatsen hoe doe ik dat? ik d8 aan het volgende, maar dat werkte niet :cry: [code:1:3e5be149e6]<script language="JavaScript"> document.write ("Een fout gemaakt? Klik <a href="javascript:location.reload>hier</a> om opnieuw te beginnen!"); </script> [/code:1:3e5be149e6] [/quote:3e5be149e6] als [i:3e5be149e6]location.reload[/i:3e5be149e6] klopt, dan zou het onderstaande moeten gelden: [code:1:3e5be149e6] <script type="text/javascript" language="javascript"> <!-- document.write('Een fout gemaakt? Klik <a href="no_script.htm" onclick="location.reload; return false;">hier</a> om opnieuw te beginnen!'); // --> </script> [/code:1:3e5be149e6]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...