Ga naar inhoud

Access 2000 expert


anoniem

Aanbevolen berichten

€ 100-150 lijkt meer op een uurtarief dan op een totaalprijs. De ervaring leert dat dit soort trajecten veel meer tijd in beslag nemen dan je op het eerste gezicht zou denken. Zeker als er nog geen ontwerp ligt. Daarnaast vraag ik me af of je dat als 'organisatie' moet willen, een door een particulier in elkaar gesleutelde access database om je klantgegevens in te stoppen. Wat bijvoorbeeld als je door een bug ineens al je data kwijt blijkt te zijn? Niet dat ik de programmeerkwaliteiten van de forumbezoekers onderschat, maar gecontroleerde kwaliteitscontrole is dan ver te zoeken volgens mij. (en garantie ook)
Link naar reactie
Ach, deze particulier weet er wel een beetje van hoor. En door een bug alle data kwijt? Tja, je kunt ook zo nu en dan een copietje maken. Voor deze gratis suggestie heb ik geen professioneel bedrijf nodig. Mensen, maak hier nou niet meer van dan het is. Iemand stelt een vraag, ik beantwoord hem, en de zaak is alweer voorbij. Volgende klant.
Link naar reactie
[quote:8c9a40f73b]Tuurlijk mag je hetgeen je denkt en vindt hier wel kwijt. Jij geeft jouw mening nu toch ook! Ik bedoel, als degene die er niet op in gaan niet mogen reageren, dan hoeven degene die er wel op in gaan dat ook niet te doen (dat interesseert me dan ook niets). Veel antwoorden hou je dan over... [/quote:8c9a40f73b] Ben je professioneel (o.a. ook klantvriendelijk) bezig als je tegen een klant zegt 'voor dat bedrag start ik m'n PC nog niet eens op?' Ik wil niet zeggen dat ik het beter weet. Maar dan neem je als uitvoerder toch gewoon prive contact op met de opdrachtgever en overleg je met hem over wat er moet gebeuren én tegen welke prijs je dat wilt doen. Bevalt dit niet, dan is er geen overeenkomst.. bevalt dit wel.. prima! :D
Link naar reactie
[quote:ed49ffe81b="Beathoven"][quote:ed49ffe81b]Tuurlijk mag je hetgeen je denkt en vindt hier wel kwijt. Jij geeft jouw mening nu toch ook! Ik bedoel, als degene die er niet op in gaan niet mogen reageren, dan hoeven degene die er wel op in gaan dat ook niet te doen (dat interesseert me dan ook niets). Veel antwoorden hou je dan over... [/quote:ed49ffe81b] Ben je professioneel (o.a. ook klantvriendelijk) bezig als je tegen een klant zegt 'voor dat bedrag start ik m'n PC nog niet eens op?' Ik wil niet zeggen dat ik het beter weet. Maar dan neem je als uitvoerder toch gewoon prive contact op met de opdrachtgever en overleg je met hem over wat er moet gebeuren én tegen welke prijs je dat wilt doen. Bevalt dit niet, dan is er geen overeenkomst.. bevalt dit wel.. prima! :D[/quote:ed49ffe81b] En dat is dus wat gebeurt is, Wiep en ik hebben buiten het forum op heen en weer gemaild en de database draait nu in volle tevredenheid, nog even gevraagd of het geboden bedrag voldoende was en klaar.....Ik heb misschien wat kortaf gereageerd op het bericht van Pkouwer, maar eerst plaatst hij allerlei be+lachelijke stataments met de opmerking of het wel serieus etc is, als blijkt dat het zo is, komt hij met de zinloze opmeking dat hij zijn pc er niet voor opstart en dat hij zijn pc nog niet eens opstart voor € 100-150...terwijl hij even later zegt dat zijn neefje zo´n database maakt met de wizard in 5 minuten....Ik wou dat ik ze zo kon verdienen....Ik vraag iets en biedt er een bedrag voor, je bent vrij om je mening te geven als je het bedrag te laag vind, maar ga geen statements plaatsen over het verpesten van de branche etc etc als hij nog niet eens weet wat er exact moet gebeuren. Maar zoals al gezegd, de database doet het naar volle tevredenheid dus wat mij betreft is de zaak gesloten....
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...