Ga naar inhoud

[vb6] References office 2k en office xp


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Allen, Ik heb een programma geschreven die 2 kolommen uit 2 verschillende Excel sheets met elkaar vergelijkt. Daarbij maakt hij gebruik van Excel. En dat werkt perfect. Nu heb ik alleen het volgende probleem: Ik gebruik zins kort office XP maar mijn collega's nog niet, die gebruiken nog office 2k. Als ik mijn programma compileer met het office XP reference dan kan ik het bij mij gewoon installeren en gebruiken, maar de office 2k gebruikers niet. Maar als ik het programma compileer op een office 2k machine met de office 2k reference dan kunnen de office XP gebruikers het programma niet meer gebruiken. Het probleem zit hem in de naam van de Excel reference. De naam verschilt dus tussen office 2k en XP. Nu wil ik dus dat het programma, voordat de reference wordt gekoppeld, uitzoekt of office 2k of XP is geïnstalleerd en dan de juiste reference gebruikt. Kan iemand bij dus vertellen waar de references worden gekoppeld, en hoe ik de reference kan wijzigen in "run-time"?? Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...