Ga naar inhoud

[VB 6.0]Comm control kan ik niet toevoegen aan form


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg eerders een lcd in de kast en wilde daar voor zelf proberen een programma te maken in VB. De lcd wordt aangesloten op de seriële poort en zag ik op internet dat je die component er in moets toevoegen om wat naar de seriële poort te schrijven. Dus ik in VB naar project->components->tabblad controls en kies dan voor microsoft comm control 6.0. Dan verschijn er in de linker venster waar alle controls staan een gele telefoon maar zodra ik die toevoeg krijg ik het onderstaande foutmelding. [img:e25a5f1f7b]http://ligtvoet.xs4all.nl/vb.gif[/img:e25a5f1f7b] Wat moet ik daarmee? Op het systeem staat XP geinstalleerd mischien dat dat het is? Ik gebruik een enterprise edition en ik heb die control ook vanaf de cd gehaald maar met het zelfde resultaat.
Link naar reactie
Ik heb ff gecontroleerd of ik hem kan toevoegen in mijn controls en hem in de form kan ingevoegen, maar bij mij werkt dit perfect. Ik heb gewoon de control microsoft Comm Control 6.0 toegevoegd en in het form geplaatst, zoals jij ook zegt. Ik gebruik Microsoft Visual Studio 6.0 en MS Windows XP Pro NL en ook enterprise edition ik zou zeggen, deinstalleerd Visual Studio en installeer het nogmaals.. misschien dat hij het dan wel doet... Suc6 Erwin
Link naar reactie
[quote:72833e5f56="erwinvb"]Ik heb ff gecontroleerd of ik hem kan toevoegen in mijn controls en hem in de form kan ingevoegen, maar bij mij werkt dit perfect. Ik heb gewoon de control microsoft Comm Control 6.0 toegevoegd en in het form geplaatst, zoals jij ook zegt. Ik gebruik Microsoft Visual Studio 6.0 en MS Windows XP Pro NL en ook enterprise edition ik zou zeggen, deinstalleerd Visual Studio en installeer het nogmaals.. misschien dat hij het dan wel doet... Suc6 Erwin[/quote:72833e5f56] Hij doet het thanks :D [quote:72833e5f56="pkouwer"]draai eens een SP, bij voorkeur SP5 en probeer het dan nog eens[/quote:72833e5f56] Zie antwoord hierboven, dat werkte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...