anoniem Geplaatst: 10 februari 2003 Delen Geplaatst: 10 februari 2003 Hallo. Ik heb even een vraag. Ik maak gebruik van een TDirectSoundBuffer object. Die heeft een OnPosition event. Nu is mijn vraag: Hoe implementeer ik dat event in mijn programmacode ? Het gaat dus niet om een component mensen !! gewoon een object van mmsystem(denk ik). Het gekke is alleen dat zowel de Delphi help en de win32help het object niet kent... Maar goed, er moet dus iets gebeuren wanneer dar event 'wakker wordt'. Nog wat:De methode play(0) heeft een parameter, FLAGS genoemd. Maar ik weet niet eens wat dioe flags zijn !!! Ik kan immers de help er niet over vinden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2003 [quote:25fda48375="musicom76"]Hallo. Ik heb even een vraag. Ik maak gebruik van een TDirectSoundBuffer object. Die heeft een OnPosition event. Nu is mijn vraag: Hoe implementeer ik dat event in mijn programmacode ?[/quote:25fda48375] Dus zorgen dat er een event wordt afgevuurd? Ligt er aan in hoeverre je het e.e.a. zelf kan beinvloeden in TDirectSoundBuffer. [quote:25fda48375="musicom76"] Het gaat dus niet om een component mensen !! gewoon een object van mmsystem(denk ik).[/quote:25fda48375] Waar heb je deze klasse vandaan? Voor zover ik weet maakt dit object geen onderdeel uit van mmsystem. [quote:25fda48375="musiccom76"] Het gekke is alleen dat zowel de Delphi help en de win32help het object niet kent... Maar goed, er moet dus iets gebeuren wanneer dar event 'wakker wordt'. Nog wat:De methode play(0) heeft een parameter, FLAGS genoemd. Maar ik weet niet eens wat die flags zijn !!![/quote:25fda48375] Flags specifying how to play the buffer. The following flag is defined: [color=red:25fda48375]DSBPLAY_LOOPING[/color:25fda48375] (Kan natuurlijk zijn dat hij iets anders heet. Zoek naar de juiste constante in de code...) [i:25fda48375]Once the end of the audio buffer is reached, play restarts at the beginning of the buffer. Play continues until explicitly stopped. This flag must be set when playing primary sound buffers.[/i:25fda48375] [quote:25fda48375="musicom76"] Ik kan immers de help er niet over vinden.[/quote:25fda48375] Je moet de DirectX/DirectSound help hebben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen