Ga naar inhoud

[vb6] Modemgeluiden


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9e5576b014="pkouwer"]in dit geval krijg je een bestand genaamd com1 :lol:[/quote:9e5576b014] com1, com2, etc. zijn gereserveerde namen (als ze inderdaad wijzen naar het desbetreffende 'apparaat'). Je kunt wel bestanden aanmaken met de naam 'com1', 'com2', etc., maar dan moet je hiervoor een [i:9e5576b014]aangepaste[/i:9e5576b014] notatie hiervoor gebruiken.
Link naar reactie
ik word nu niet weggejaagd, dus ik pak mijn superdikke Qbasicboek er ff bij :) kijk (en huiver): [code:1:fad3de13a0] sub s.bellen netnummer$ = "070" 'verander dit als je niet in DH woont! if left$(tel$,len(netnummer$)) = netnummer$ then tel$=mid$(tel$,len(netnummer)+1) 'niet gecontroleerd, mogelijk moet die één weg end if tel$ = "ATDT" + tel$ open "COM1: 2400,N,8,1" for output as #1 'open COM1 op 2400 baud met 8 bits en 1 stopbit (of zoiets) print #1, tel$ 'nu even wachten op een toets, geen id hoe je dat moet doen in VB do uitil inkey$ <> """:loop print #1, "ATH" close 1 [/code:1:fad3de13a0] deze code komt overigens uit Qbasic in de praktijk, haal um in je boekwinkel :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...