Ga naar inhoud

Oracle >>> hoe te beginnen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:637d5fa476="olivier"]Ik heb op de site van oracle de versie 9 gedowload en geinstalleerd. Maar hoe begin je ermee? Ik geraak niet verder dan de installatie en dan een hoop menu's in men programma's. Ik heb al gezocht naar oracle manuals doch zonder enig degelijk resultaat.[/quote:637d5fa476] Stap 1. Kan zijn dit afwijkt van het type Oracle versie. Start -> Programma's -> Oracle -> Database Administration -> Database Configuration Assitant. Dan krijg je een wizard waarin je een Oracle database kunt creeren.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:5b6c6cb32a="h4xX0r"][quote:5b6c6cb32a="olivier"]Ik heb op de site van oracle de versie 9 gedowload en geinstalleerd. Maar hoe begin je ermee? Ik geraak niet verder dan de installatie en dan een hoop menu's in men programma's. Ik heb al gezocht naar oracle manuals doch zonder enig degelijk resultaat.[/quote:5b6c6cb32a] Stap 1. Kan zijn dit afwijkt van het type Oracle versie. Start -> Programma's -> Oracle -> Database Administration -> Database Configuration Assitant. Dan krijg je een wizard waarin je een Oracle database kunt creeren. [/quote:5b6c6cb32a] Oke en waar vind ik dan de gecreeerde database???
Link naar reactie
[quote:928ab14ba2="olivier"][quote:928ab14ba2="h4xX0r"][quote:928ab14ba2="olivier"]Ik heb op de site van oracle de versie 9 gedowload en geinstalleerd. Maar hoe begin je ermee? Ik geraak niet verder dan de installatie en dan een hoop menu's in men programma's. Ik heb al gezocht naar oracle manuals doch zonder enig degelijk resultaat.[/quote:928ab14ba2] Stap 1. Kan zijn dit afwijkt van het type Oracle versie. Start -> Programma's -> Oracle -> Database Administration -> Database Configuration Assitant. Dan krijg je een wizard waarin je een Oracle database kunt creeren. [/quote:928ab14ba2] Oke en waar vind ik dan de gecreeerde database???[/quote:928ab14ba2] Heb je geen pad ofzo op moeten geven waar de database gecreeerd zou moeten worden? Start -> Programma's -> Oracle -> Database Administration -> DBA Studio
Link naar reactie
[quote:3e5930f85b="h4xX0r"][quote:3e5930f85b="olivier"][quote:3e5930f85b="h4xX0r"][quote:3e5930f85b="olivier"]Ik heb op de site van oracle de versie 9 gedowload en geinstalleerd. Maar hoe begin je ermee? Ik geraak niet verder dan de installatie en dan een hoop menu's in men programma's. Ik heb al gezocht naar oracle manuals doch zonder enig degelijk resultaat.[/quote:3e5930f85b] Stap 1. Kan zijn dit afwijkt van het type Oracle versie. Start -> Programma's -> Oracle -> Database Administration -> Database Configuration Assitant. Dan krijg je een wizard waarin je een Oracle database kunt creeren. [/quote:3e5930f85b] Oke en waar vind ik dan de gecreeerde database???[/quote:3e5930f85b] Heb je geen pad ofzo op moeten geven waar de database gecreeerd zou moeten worden? Start -> Programma's -> Oracle -> Database Administration -> DBA Studio[/quote:3e5930f85b] Ik heb gelijk alles er maar opnieuw afgesmeten. Er was zo maar eventjes een hap van 5 Gig van m'n disk. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...